Shopping mm

Hej igen!

Nu kommer en snabb uppdatering igen!

Förra helgen var jag på Charlies och shoppade hem lite nytt. Blev ett sprengerbett av modellen Turnado (som jag pratat om innan), dressyrskydd från jacson, fleecetäcke från Horsewear, boots från professional choice, ett grimmskaft och ett par handskar från jacson ( de enda jag använder, de är super och till ett bra pris á 149:- mkt prisvärda). Så ja, det blev en del, men mindre än jag trott faktiskt, skönt det jag är inte i behov av så mkt grejer!

Igår var jag på Charlies igen, hämtade ut min sadel då den inte var klar förra gången. Provred den sedan i ridshuset och först kändes de inte så bra, men efter en stund när jag >"ridit in mig" i den så kände det en klar skillnad. Nu fick jag bak skänkeln, vilket gjorde att jag kunde få ett bättre driv i henne. Fick en riktigt bra känsla sedan. I eftermiddag ska jag få hjälp från Gunilla med programmen som jag ska tävla imorgon. Blir LA:4 och MSV C:2 i Värnamo. Ska bli riktigt kul att tävla igen, dock startar jag 9:07 och vi har 2 timmar att åka, så blir en tidig morgon imorn kan man säga!


Kramar Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0