Tisdag eftermiddag

Hejsan!

Jag börjar med att ursäkta den dåliga uppdateringen... Den är under all kritik! Men tiden att blogga har tyvärr inte funnits, då skolan tar väldigt mycket tid och den måste prioriteras.

Jag var iallafall uppe i stallet nyss, för att middagsfodra hästarna. Ska dit igen snart för att rida och fixa stallet. Med tanke på det väder som är här, kallt, ruggigt och blåsigt har jag inte så stora förhoppningar på dagens ridtur. Målet är att sitta kvar typ... Grodan AVSKYR detta väder, ungefär lika mycket som jag gör. Men med ländtäcke och luva kan hon nog hållas hyfsat lugn. Slänger på martingal med för säkerhetsskull. Hon har nämligen haft vårkänslor ett tag nu och bockat en del. Då menar jag inte några små busbockningar utan mer hopp rätt upp i luften och ner med huvudet mellan frambenen för att sedan kicka ut benen i världens bakut. Jaja, sålänge jag sitter kvar är det väl lugnt...


Imorgon ska jag hoppträna för Gunilla. Kändes som år sedan, då jag inte var med förra veckan. Blir förhoppningsvis roligt!


Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0