Omstrukturering av bloggen

Jag har funderat ett tag på att strukturera om min blogg. Känner att jag inte riktigt hinner med att uppdatera så ofta som jag skulle vilja när bloggen ser ut som den gör idag. Istället ska jag göra om detta till en rid-, tränings och tävlingsblogg. Där jag helt enkelt skriver om mina ridpass, träningar och tävlingar. Bloggen ska då ses som en dagbok för min egen del, där jag dokumenterat träningar och tävlingar nogrannt. I Dessa reflektioner ska det finnas en berättelse om hur ridpasset sett ut, analys av hur det gått, samt kommentarer från tränare eller domare. Ibland kan självklart något roligare inlägg dyka upp. Precis som planering och upplägg för en träning eller en längre period.

Bloggen ska alltså i större grad handla om min egna ridning.

Hoppas ni som följer mig (som för tillfället är rekordmånga) fortsätter med detta!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0