I min gaderob

Tävlingsskjortor är något som jag alltid gillat. Nu äger jag dock inte så många längre, då jag gjorde en rensning för ett tag sedan. Jag tycker det är urroligt att handla skjortor och gör det gärna.



Överst till vänster: Min nyinköpta Pikuer (Ghs 2011) grå/turkos/vit, kortärmad
Överst till höger: Helvit i funktionsmaterial, Active, inköpt 2010, linne.
Nederst till vänster: Ljusblå Kingsland också i något funktionsmaterial, kortärmad.
Nederst till höger: Mörkblå/vit smårutig från Lmx (köpt på Ft-EM i Tjeckien i sommras), kortärmad

Som ni ser har jag inte en enda skjorta som är långärmad, det blir mitt nästa skjortköp tror jag. Så snyggt när det är riktiga "skjortärmar" på som syns lite nedanför kavajärmskanten!


Frida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0