Fixade stallet imorses

Hade utsläppet imorse så passade på att rida samtidigt då jag ska bort nu och inatt! Grodan var PIGG kan jag säga. Hon galopperade i skritttempo uppför hela hellidsbacken... Gick inte lugna henne, utan hon studsade bara mer och mer, tokhäst! Galopperade iaf på grusvägen sedan, lite bättre underlag än i hellidsbacken tyckte jag, fick hålla ihop henne allt jag kunde, släpper man henne en sekund är det typ kört asså, då drar hon!

Mamma och pappa ska sköta insläppet och det ikväll, så jag slipper tänka på det! Skönt, i vanliga fall är det jag som sköter allt även om mamma och pappa hjälper till om det behövs och dom är hemma såklart!


Nu ska jag iväg!

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0