Dagen

Var uppe och red i eftermiddags. Blåste som satan och hade inte tagit på Grodan luva. Hon var därför mer vild än tam. Jobbad elite markarbete i hagen. Inte superunderlag direkt, men dög för trim i skritt och trav, vilket var allt jag vågade utsätta mig för på min laddade och busiga häst. Höll på att få smaka gräs några gånger, när hon fick för sig att träden blev levande och hon for iväg i rejäla bocksprång! Hon jobbade iallafall bra emellanåt. Gjorde lite av det jag tränade för Christian i fredags och det var stor skillnad på henne idag. Hon var verkligen mer med mig nu och hade bättre bjudning och var mjukare och finare och sökte stöd på båda tyglar, GÖTT!!!


Imorn ska Grodan vaccineras, blir väl lite trim ute därefter!


Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0