Vila idag

Grodan får vila idag, det är ju fortfarande förenat med livsfara att gå utanför stallet och jag känner att äventyret mellanb stall och hage är nog utmanande. Hon ska iaf tas in och borstas och fixas med lite och sen ska jag såklart fixa stallet också. Förövrigt blir det plugg hela kvällen, har ett viktigt prov på onsdag och måste plugga på det ordentligt, hur svårt det än är att komma igång.


Såhär ser iallafall planeringen för veckan ut:
Måndag: Vila
Tisdag: Skritt (om det är möjligt)
Onsdag: Hoppträning för Gunilla
Torsdag: Skritt
Fredag: Dressyrträning för Christian
Lördag: Hoppträning för Peter
Söndag: Vila

Alltså en hel del träningar i veckan, jag gillar egentligen inte upplägget med två tränarpass i rad, men ibland så blri det så och det är bara att gilla läget.

För övrigt kan det väl inte bara vara jag som längtar efter att få sticka ut och galoppera på skogsvägarna nu??!! Jag är trött på snö, is och kyla, Ge MIG vår, TACK!!!


Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0