storlekar

Kommer ni ihåg att jag fick en Kingslandtröja när jag fyllde år?! Det komiska var att när vi såg den i affärern först fanns den bara kvar i xxs, och jag är ju varken kort eller pinnsmal så vi brydde oss inte om den så mycket. Men sen så visste jag att KL var små i storleken och slängde på mig den ändå. Den passade perfekt, det kunde man verkligen inte tro, jag menar dubbla xx, shit det var många år sedan det passade. I vanliga fall brukar jag ha S ibland på T-shirts har jag xs. Men när jag kollade på mina andra grejer hade jag xs på dom. Måste säga att det känns riktigt bra att säga att jag har xxs och xs på mina kläder, dock är det inte lika roligt när det blir tvärtom och kläderna är små i storlek.



Snygg är den iallafall, och underbart skön! Rekommenderar den verkligen, precis som allt annat därifrån! Kingsland är dyrt, men vilken kvalité. Har en jacka som är säkert 4 år därifrån och fortfarande är hur bra som helst, strumpor som är 2 år och hela(!!!!!) samt en del annat. Väl värda sina pengar, även


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0