Sjuk

Har blivit sjuk, började bli väldigt förkyld efter nyår och sen blev det värre när jag badat jacuzzi och sedan har det bara gått utför. Nu hostar jag och är hes som bare den och idag kom även febern, inte roligt alls.
Grodan fick stå, var bara och fixade stallet, tog in, fodrade och borstade henne. Sedan hem till soffan igen och jag lär inte röra mig mycket mer härifrån idag...


I övrigt har jag en riktigt bra bloggidé som kommer komma upp om ett tag. Det kommer bli en liten serie som handlar om stil och knep för att se snygg ut på tävling/träning, kan jag säga. Ska fota och förbereda inför detta och hoppas kunna starta upp detta snart.


Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0