Min födelsedag

Jag fyllde ju faktiskt år igår, om någon missat detta. 19 år blev jag och det känns urgammalt, usch!


Eftersom det var min födelsedag tycker jag allt att jag får ha en bild
på mig själv utan hästar!

Eftersom jag var bortrest så fick jag lite presenter i lördagskväll, eller rättare sagt jag fick de hästrelaterade presenterna då. Så jag kunde ha dem hos Markne.
En Kingsland ontario fleece (M-blå)

En Kingsland Pom mössa (Beige)

Kingslandstrumpor (M-blå)




På kvällen firades jag med god mat och tårta samt med presenter, tillsammans med min familj och pojkvän. Min vän Johanna var också här och hennes pojkvän, trevligt.
Kvällen avslutades i soffan med godis, jag hann dock tyvärr somna innan chipsen hann avnjutas. men dom kan jag ju ta ikväll!


I övrigt var det en mycket bra födelsedag, dock är det ju inte lika kul att fylla år nu längre, speciellt inte 19. Det är en värdelös ålder, man får inte göra nått kul.Det enda som är skillnad mot 18 år är att man inte är junior längre och att man inte får rida ponny, det är ju inte direkt positiva saker...

Inte mycket att göra åt, äldre måste man ju tyvärr bli...

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0