Hööks

Jag hade fått nya höökskatalogen i brevlådan nu när jag kom hem. Kollade igenom den lite snabbt och blev helt kär i två grejer.



Dessa stövlar, hur snygga är dem inte???!!! Jag behöver verkligen ha ett par! Tänk er dessa tillsammans med ett par jeansridbyxor och pastellfärgad topp nu till våren! Superläckra!!!

CRW Veneto nubuckstövel med snörning
1799:-


Detta tränset med lackad nosgrimma skulle jag verkligen kunna tänka mig att använda på dressyrtävlingar i vår. Jag skulle dock gärna ha ett swarovskipannband på. Superläckert!

Acchenträns Claridge house Callaghan
459:-

I övrigt tycker jag faktiskt att Hööks har en hel del snygga grejer. Det är synd att de har fått ett dåligt rykte, då jag tycker kvaliteten är bra. Jag har verkligen inget emot att handla Höökskläder och -utrustning.


Frida

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gillade också stövlarna starkt!

2011-01-11 @ 21:36:20
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0