Hemma på håltimme

Har håltimme (som vanligt) min tredje idag. Ibland är det toppen att gå i skolan men ibland kan det kännas lite tröttsamt. Speciellt när alla inställda lektioner ligger mitt på dagen, jag får ju ändå sluta kl 17:00 idag. Jaja, skönt att hinna med lite plugg under "skoltid" iallafall. Mer ledig ikväll då.

Ikväll ska jag skritta Grodan om underlaget möjligör det, som det såg ut igår verkade det inte det minsta lovande. GLANSIS över allt. Kan vara möjligt att rida i snön nu när den sjunkt så mycket ioch med plusgraderna. Annars får hon stå idag. Missar hoppträningen på onsdag också, ska ha öppet hus med skolan och vi ska visa vårt projektarbete så måste verkligen vara där. Tråkigt men det är bara att gilla läget.


Föressten, igår red min 5 åriga syster på Grodan. Eller ja hon satt på henne när Grodan skrittade lite. Grodan skötte sig iaf kalasbra. Hon märkte nog inte ens att det satt någon på ryggen, Wilma är ju ganska liten.



Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0