Hemma från stallet

Kom just hem från stallet. Fixat med mockning och allt sånt nu! Grodan fick vara kvar ute nu när det var så fint väder, annars brukar hon gå in vid denhär tiden. Idag får hon stå, hon gick ju rätt ordentligt igår så jag skulle vilja skritta henne men tyvärr tillåter inte underlaget det och jag anser att det är bättre att hon får ha lite träningsvärk och stå stilla än att riskera att hon sträcker sönder sig totalt. Blir ridhuset imorn om allt följer planerna. Blir dressyr då med, ska försöka filma vissa moment så jag vet hur de ser ut. Det är ju en skillnad och känna hur det känns och sedan se hur det ser ut. Bra tips för att lära sig korrigera saker.

Anmälde mig till tävlingen idag med. Sista helgen i februari (samma helg som Gbg horseshow). Anmälde till LA och MSV C och ändrar om det inte känns som om vi skulle vara redo. Eftersom det är kval nu är risken att MSV C klasserna kommer bli väldigt fulla så det är bäst att vara ute i tid! Men jag hoppas självklart att vi ska kunna starta, som det kändes igår tror jag inte det ska vara några problem=)!!

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0