Första dagen på 2011

Nu var första januaris kväll kommen. Jag spenderade natten i Jönköping med vänner och åkte direkt till stallet. Nu har jag ätit och duschat.

Imorgon åker jag tillsammans med några klubbkompisar till Strängnäs och Pether Markne för att träna under två dagar. Kommer bli skitkul! Fick reda på igår lunch att jag skulle åka med dit så har fixat allt nu ikväll. Men nu ska allt i stallet vara rent och nerpackat, bara mina saker kvar.

Det är hoppning som ska tränas faktiskt. Klubben fick en hel del pengar beviljade för en satsning på unga tävlingsryttare (upp till 25år). Så allt på och med träningen betalar klubben (transport, mat, träning, uppstallning etc.) hur underbart som helst!

Blir därför ingen uppdatering förän måndagkväll och då fyller jag dessutom år!






Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0