Dressyrupptakt

Igår var det dressyrupptakt på klubben. Nu har vi två ordentliga grenledare och det känns kul för klubbens dressyr har legat på is väldigt länge. För några år sedan hade vi ett lag i eliten på ponnysidan, men sedan dess har det varit väldigt dött. Nu var det iallafall ett 20-tal dressyrryttare på plats, superkul!
På mötet togs de nya tr-ändringarna upp, bland annat om att de är först till kvarn som gäller vid tävlingsanmälan, kommer mer om ändringarna framöver...
Det pratades också om vilka lag som skulle anmälas. Jag har tackat nej till DIV 2 redan, men skulle kunna tänka mig att rida DIV 1, dock fick vi inget lag till detta. Vi får se om jag struntar i allsvenskan eller om jag behövs i någon annan klubb.
Man fick också lämna önskemål på träningsläger, jag skrev att jag gärna ville ha ett träningsläger ganska nära där man kunde få 2-3 ridpass, samt föreläsning och något cklinicliknande. Vi får se vad det blir tillslut.


Nu är jag iallafall väldigt taggad inför tävlingssäsongen, längtar till Vecka 8 då första tävlingen är!


Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0