DÅLIG UPPDATERING, idag igen...

Måste ursäkta för den extremt dåliga uppdateringen idag och igår (imorgon kommer den tyvärr vara dålig då med). Jag har varit iväg på olika saker nu de senatse dagarna så har verkligen inte hunnit att blogga eller förbereda några tidsinställda inlägg! Riktigt dåligt, måste bli ändring!

Var i vilket fall i stallet i förmiddags och fixade iordning allt och kollade till Grodan som verkade må fint. Stina tog in henne på eftermiddagen och gav henne första kvällsfodret (TUSEN TACK!), då jag var i Göteborg och hälsade på släkten.
Grodan stog idag, precis som tänkt. Imorgon ska vi till ridhuset och trimma lite dressyr. Vi ska även gå på dressyrupptakten som ska vara då. Jag tror att det ska vara lite genomgång av hur dressyren ska se ut iår, med lag och liknande. Tror även det var prat om någon cup och sen ska det vara något träningsläger framöver, spännande. Jag har blvit tillfrågad flera gånger om att rida i DIV 2 laget för klubben, men jag har tackat Nej. Jag tycker att det är jättekul att rida i dressyrlag, men känner att jag vill nå lite högre än de lokala klasserna i vår. Men jag har sagt att skulle det vara så att jag ska starta på lagtävlingarna ändå ställer jag självklart upp i laget. Jag skulle kunna tänka mig att rida DIV 1 i höst (tror det går i höst iaf) men jag tror inte att jag får så många andra med mig. Vi får se hur det går under säsongen, ev kan det ju bli aktuellt med lån och dylikt till andra klubbar. Men då vill jag gå till en klubb som verkligen satsar på eliten, det vore isåfall superkul!
Uppdaterar om vad som kommer upp på mötet imorgon.


Morgondagens träning kommer vara fokuserad på att få henne stabil och framåt för skänkeln, jag ska bara rida igenom henne lite grann så jag vet att hon är "med mig" och mjuk och fin inför Hansträningen.



Frida 

Kommentarer
Postat av: stina

(:

2011-01-09 @ 13:06:48
URL: http://stiinaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0