Chill dag

Haft en helt underbart skön dag idag. Morgonutsläpp och kom hem vid halv åtta, la mig och kollade film och somnade sedan om och vaknade halv 12, åt duschade och gjorde mig iordning och började skolan 12:40! Hade två lektioner och nu sitter jag här! Helt okej skoldag!

Ikväll bryter jag min planering för veckan lite, skulle egentligen hoppträna men den är inställd. Pappa är inte hemma och kan köra till ridhuset och ute är det alldeles för halt för att rida så Grodan får en vilodag extra idag. Vilket iofs inte gör någonting, hon har gått mycket kvalitetsträning och det är bra för henne att stå dubbla dagar ibland så hon hinner komma ikapp i huvudet.

Ska upp och ta in och ficka fodret så fort jag får en bil hem! Har dessutom kvällsinsläpp!


Kul att det har snöat 1 dm till inatt också, så nu ser man inte isen under snön! JIPPIE:P


Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0