Uppdateringen suger

just nu.. Förlåt! Jag har verkligen inte haft tid, nu är den färsta stunden sen i typ torsdags som jag har en minut över (håltimme).

I Lördags var jag på GHS mässan. Blev en del inhandlat, svårt att undvika på ett sådant hästmecka. Fanns grejer i mängder, men som vanligt så är det ungefär samma saker på alla ställen och priserna är ungefär samma dem med. Men jag lyckades göra en del klipp ändå. Dock så har jag det mesta i stallet och har inte fotat det än, ska försöka hinna med det ikväll eller imorgon och då kommer bilder upp iallafall.

Jag kan ju berätta vad jag köpt iallafall, så ni kan stilla er nyfikenhet litegrann;)
* Ett lackat dressyrträns
* En sammetshjälm
* Ett par ridbyxor från Jacson
* En tävlingsskjorta från Pikuer
* Turkosblått strasspannband

Sen fick jag en goodiebag med lite grejer
* Hästschampo
* GHS bag + nyckelband
* Borste
* Charlies strumpor
* Lite tidningar och annat smått och gott

Igår var jag och red i ridhuset, blev ett pass dressyr. Gick inget bra över huvud taget. Grodan var super pigg och väldigt spänd och hon var överallt och ingestans. Provade mitt nya träns med och jag hade inte fått med mig hålslagaren och det var lite för står i nosgrimman och det blev inte riktigt bra då. Bytte träns efter en stund iallafall och då blev det lite bättre. Blir troligtvis en sväng till ridhuset ikväll med, behöver trimma igenom henne ordentligt när hon är lite lugnare. Igår fick jag mest göra av med lite energi och lösgöra henne i sidorna. Dock ska jag plussa för hennes öppnor hon gjorde igår, dom var faktiskt riktigt bra.

Ikväll går det förövrigt i ett (som vanligt)! Ska hämta hö, rida, fixa stallet, samt skriva ett par redovisningar... Och jag slutar klockan 17:00! Härligt... eller inte. Detta betyder att uppdateringen kommer lida även idag!

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0