Skulle aldrig sagt att allt var bra..

..för nu ligger jag här i soffan i stugan och är sjuk. Har förflyttat mig från sängen till soffan och det är de enda jag gjort idag. Typiskt för det är superfint väder idag, vilket det inte vart en enda dag tidigare. Hoppas jag är frisk tills imorn så jag hinner med några åk innan vi ska hem igen.


Kan lägga upp ridplanen för de kommande tre veckorna nu när jag ändå inte har mycket annat för mig. Vecka 8 är ganska preliminär, beroende på hur pigg jag är efter operationen.

Vecka 7
Söndag:
Skritt

Vecka 8
Måndag:
Skritt och joggning
Tisdag: Uteritt med galopp (om underlaget tillåter)
Onsdag: Hoppträning för Gunilla (troligtvis)/Uteritt
Torsdag: Trim
Fredag: Dressyrträning för Christian
Lördag: Joggning ute
Söndag: Vila

Vecka 9
Måndag:
Dressyr i ridhuset
Tisdag: Uteritt
Onsdag: Hoppträning Gunilla
Torsdag: Uteritt
Fredag: Trim
Lördag: Dressyr i ridhuset
Söndag: Tävling Mullsjö LA:3

Vecka 10
Måndag:
Dressyrträning Hans Vibke
Tisdag: Skritt
Onsdag: Hoppträning Gunilla
Torsdag: Uteritt
Fredag: Trim
Lördag: Dressyr i ridhuset
Söndag: Tävling Värnamo LA:3, MSV C:1


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: hon är 98a om jag inte minns fel :) vi köpte henne från en ridskola som skulle läggas ner, så det är nog samma ponny ;)

Har du några bilder eller så? Det hade varit superkul!

2011-02-18 @ 16:53:56
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0