Outfit of tonight

Ikväll är det hoppträning och jag slänger upp kvällens outfit!


FRIDA

Tröja: Mörkblå KL fleece

Jacka: Mörkblå KL dun


Byxor: Mörkblå JW
Strumpor: Mörkblå KL
Stövlar: Mörkblå Tretorn


Hjälm: Svart GPA (min är helsvart)

Handskar: Svarta random (världens goaste fleecefodrade 149:- Charlies rekomenderas varmt)
Väst: Mörkblå HL equipment

GRODAN

Sadel: Brun Prestige Versailles

Träns: Brunt Dyon
Sadelgjord: Brun magplatta random
Schabrak: Blått Pessoa
Benskýdd: Eskadron + Veredus
Ländtäcke: Blått Charlies

Jag tror inte någon kan undgå att veta vilken min favoritfärg är?! Jag ÄLSKAR mörkblått, helt klart den snyggaste färgen på rid- och hästsaker. Dock vet jag själv att jag går till överdrigt ibland men i ärlighetens namn äger jag inte mycket som är i någon annan färg. Man får se till det positiva, man kan inte göra en felmatchning!



FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0