Jag har det bra...

Nu sitter jag uppe i vår stuga i Vemdalen. Några skiddagar kvar tills vi åker hemåt igen på Söndag. Allt är mycket bra här. Vi har åkt en hel del skidor, både utför och längd, fats nu blir det bara utför för jag har skoskav från längdpjäxorna. Vädret är väl dock sådär, det blåser fruktansvärt hela tiden på toppen så de är vädligt kallt att åka, som tur är blir det bättre lite längre ner.

Trots att vi har det bra här så längtar jag såklart efter min lilla häst. Med henne är allt bra enligt rapport från hästvakten, skönt! Man blir ju så sugen på att rida när man inte gör det på någon dag.
Ska försöka hinna ut och skritta henne när vi kommer hem på söndagkväll, så hon kommer igång ordentligt igen. På måndag ska jag nämligen opereras och får se om jag kan rida något då. Beror på hur jag mår, men ska försöka att klara det även  om jag har order från läkaren att inte utöva någon sorts av fysisk aktivitet på några dagar. Men läkare har en tendens att överdriva, ridtjejer är av hårt material, det har dom inte riktigt förstått!


Hoppas det är bra med er och att de få inlägg jag får ut uppskattas!

Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; jodå allt är bra, grodan hade bara lite bråttom in från hagen igår och fick för sig att klättra i snöhögar (;

2011-02-17 @ 21:03:59
Postat av: stina

sv; jodå allt är bra, grodan hade bara lite bråttom in från hagen igår och fick för sig att klättra i snöhögar (;

2011-02-17 @ 21:04:02
URL: http://tipptopphopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0