EN NY STJÄRNA!

Jag hoppas att ingen missade värdscupen igår. ANGELICA AUGUSSTSON, vilken jäkla tjej! 23 år gammal och hon kommer in i sin VC-debut och spöar alla de stora namnen. Hon går runt nolla i grunden och går sedan in och rider en sjujäkla omhoppning felfritt. Sverige fick just en ny stjärna! Men vilken känsla det måste ha varit, att gå in och vinna den största klassen på Sveriges största hästfest. Vilken kick!



Jag var redan i grundomgången imponerad av hennes ridning. Hon påverkade inte hästen alls, jag fick känslan av att hon bara satt och visade vägen för hästen och sedan bara följde hästen i dennes rörelser.


Jag, sveriges hästmänniskor och troligtvis hela världens hästfolk, är grovt imponerade.
HEJA ANGELICA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0