Ursäktar för dålig uppdatering!

Ja, som rubriken säger så ber jag om ursäkt så hemskt mycket för de världelösa uppdateringen som varit. Jag har haft lite privata familjeskäl som gjort att jag fått prioritera familjen framför bloggen. Dock så har jag haft fler besökare än tidigare igår trots detta och det är superkul!


Grodan tar det lite lugnt just nu. Hon ska skrittas/vila fram till juldagen då jsg inte har möjlighet att ta mig till ridhuset. Dessutom har det snöat otroligt mycket så vi får se om det ens är möjligt att ta sig någonstans. Hon mår i vilket fall fint och mår inte dåligt av att få sin vilovecka tidigare än planerat (V.7 var inplanerad då jag ska på semester, men nu får jag nog stanna hemma och rida istället).
Jag var uppe tidigt imorses och släppte ut och fixade iordning stallet, så nu är det bara åka upp och ta in, fodra och borsta ikväll! SKÖNT!!!


Ska plocka med kameran och fota lite en dag så jag kan få upp en header här med snart!!!=)



Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0