Sista dagen på 2010

Ja då var det dags för sista dagen detta år, 2010. Ett mycket bra år som jag har månbga goda minnen ifrån. En bra tävlingssäsong och vi utvecklade oss mycket. Grodan gick från att starta sin första dressyrtävling till regional LA:4 på 2 ½ månad, vilket jag tycker är rätt fantastiskt av en 6-årig "hopphäst".
I början av året hopptävlade vi också med blandade resultat och min goda vän, Christoffer (landslagsryttare FT) tävlade min lilla Groda i början av året med bra resultat i hoppningen.

I övrigt har mycket hänt iår, alldeles för mycket för att nämna här, men jag tar en fem-i-topp-lista över bra händelser under 2010!

- Första hopptävlingen - två felfria rundor med bruten tumme (jag visste inte att den var bruten då).
- Första dressyrtävlingen - 2:a placering.
- Sommaren då Grodan stod hos min tränare Gunilla - Fantastiska träningsmöjligheter och vi utvecklades massor.
- Höstens hoppträningar - Grodan har hoppat otroligt bra under hela hösten.
- Sista dressyrstarterna - 68- och 74% i LA - behövs inte sägas något mer!



Nu ser jag fram emot 2011 och hoppas på ett ännu bättre år!

Jag far bort i eftermiddag och är åter imorgon, därför är detta sista uppdateringen för detta år!

GOTT NYTT ÅR!!!

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0