Min favoritpryl -vattenkrokar

Dags att ta upp ytterliggare en favvopryl, denna gång mina smarta vattenkrokar. Dessa är uppsatta på Grodans boxvägg så man kan hänga upp vattenhinkarna. Man hänger i vatten hinkarna och så är det en spärr som gör att hästen inte kan plocka ner hinkarna, hästen kan heller inte fastna i dem vilket gör att det är en väldigt säker anordning att förvara vattenhinkarna på. De är lätta att öppna också när man ska ta ur hinkarna för att fylla på vatten.

Finns på biltemas båtavdelning för 36:- (om det inte ändrats sedan vi köpte våra)



Vill man ha ett billigare alternativ så har Börjes haft liknande krokar i sin katalog för ca 5 kr. (Jag har en sån också, väldigt hållbar för det priset, min funkar än och den är säkert 5 år gammal. Dock lite svårare att ta upp hinkarna ur, men helt klart värda sitt pris.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0