Hemma från Jönköping och Charlies

Nu är jag hemma och vänder. varit och shoppat lite hästgrejer till mig själv i födelsedagspresent. Blev några riktigt snygga saker, så nu längtar jag till måndag!

Sen köpte jag ett par fleecefodrade ridhanskar, det är ju så kallt och rida i ofodrade och termohandskar är inget vidare, köpte ett bridongbett till Grodan med, det som hon skulle haft fanns inte så vi ska prova med detta innnan vi köper resten av sakerna. Blir nog att testa till helgen, tills dess får jag sitta och träna på hur jag ska hålla tyglarna i köket. Fick i hemläxa av Hans att lära mig det, och de är jäkla krångligt.. Haha...


Nu beger jag mig på hoppträning, hörs senare!


Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0