Dan före dopparedan

Imorn är det julafton, min nittonde 23 decemberdag, shit vad gammal jag börjar bli!

Självklart har jga gjort en önskelista, dock ovanligt lite hästgrejer på denna. I vanliga fall brukar jag bara önska mig hästgrejer men iår har mina kära föräldrar fått en fix idé om att det inte ska vara några hästrelaterade klappar iår:/ (tur att fyller år om 10 dagar).

På hästönskelistan står dock trots detta:
* Kandarträns + bridongbett och stångbett
* Kingslandtröja fleece mörkblå (jag är Kingslandsfjant, precis som alla andra)
* Pikuerridbyxor Ciara
* Shockemöhleschabrak dressyr mörkblått
* Charles Owen ridhjälm

Det var litegrann, men jag förväntar mig att, för första gången på många år, inte få några hästsaker. Dock ska vi köpa ett kandar efter jul då jag för tillfället rider med min tränares och det är för smal bridong på det.



Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0