Dagens plan

Idag är tanken att fara iväg en sväng till ridhuset. Blir lite dressyrtrim och genomridning av henne. Planen är att få henne mjuk i sidorna och avslappnad och kunna jobba i en lägre form. Mycket sidvärtsrörelser och övergångar är på dagens schema. Den senaste tiden har jag ridit dressyr mycket på kandaret, mest för att lära mig hur jag rider med det och hur jag ska hålla i tyglarna och hur jag lättast påverkar henne. Nu får hon ta en kort paus från kandar och gå på vanligt träns någon vecka, det är viktigt att hon går bra både på träns och kandar.


Slänger in en härlig höstbild, bara för att jag ÄLSKAR hösten

Innan vi ska till ridhuset ska vi iväg och hämta spån eftersom det är slut.


Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0